PREKIŲ PRISTATYMAS
Pirkėjas įsigydamas prekes www.topsafes.lt elektroninėje parduotuvėje gali rinktis prekes nemokamai atsiimti Pardavėjo Vilniaus salone, arba užsisakyti prekių pristatymo paslaugą.
Prekių pristatymo paslaugas teikia UAB „Venipak Lietuva“ kurjerių tarnyba.
Perkant prekes elektroninėje parduotuvėje (www.topsafes.lt) už didensę sumą nei 100 € su PVM, pristatymo mokestis yra netaikomas. Kitu atveju prekių pristatymo kaina paskaičiuojama pagal prekės svorį ir gabaritus.
Visa informacija apie UAB „Venipak Lietuva“ kurjerių tarnybos darbo valandas (pristatymo laiką) ir UAB „Venipak Lietuva“ paslaugas yra nurodyta UAB „Venipak Lietuva“ interneto svetainėje.
PREKIŲ GRĄŽINIMAS
Pirkėjas turi teisę, nenurodęs priežasties, atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju (išskyrus šiame skyriuje žemiau nurodytas išimtis), apie tai pranešęs Pardavėjui ne vėliau nei per 15 dienų nuo prekės pristatymo dienos.
Pirkėjo teisė atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju netaikoma šioms sutartims:
1. sutartims pagal specialius Pirkėjo nurodymus pagamintų arba sukomplektuotų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ar sukomplektuotos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į Pirkėjo asmeninį pasirinkimą.
2. sutartims pagal specialų vartotojo užsakymą užsakytoms prekėms, t.y. prekėms, kurios nėra laikomos Pardavėjo sandėlyje (visos prekės, kurios yra pažymėtos elektroninėje parduotuvėje kaip „Užsakoma prekė“) ir pristatomos tik esant konkrečiam Pirkėjo užsakymui.
3. Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001m. birželio 29d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 “Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo”.
Pirkėjas turi teisę grąžinti Pardavėjui prekes atgaunant visa už prekes sumokėtą pinigų sumą kai:
1. Nuo prekių pristatymo ar jų atsiėmimo dienos nėra praėję daugiau nei 14 kalendorinių dienų.
2. Prekė nėra pažeista ar kitaip paveikta išoriniais veiksniais.
3. Prekė grąžinama originalioje pakuotėje, kaip ir buvo pristatyta pirkėjui.
4. Nusprendęs grąžinti prekes, Pirkėjas privalo užpildyti laisvos formos prekės grąžinimo aktą, kuriame turi nurodyti savo asmeninius duomenis – vardą, pavardę, adresą ir užsakymo numerį, grąžinimo priežastį ir pateikti ją Pardavėjui. Prekių grąžinimo atveju, Pirkėjas pats pasirūpina prekių pristatymu iki Pardavėjo ir su tuo susijusiomis išlaidomis. Prekių grąžinimo atveju pinigai už suteiktas papildomas paslaugas (užnešimas, tvirtinimas, specialisto iškvietimas ir pan.) Pirkėjui nėra grąžinami.
5. Po prekės grąžinimo Pardavėjui per 15 kalendorinių dienų yra atliekama prekės ekspertizė ir nustatoma, ar prekė atitinka nemokamo grąžinimo reikalavimus. Pardavėjui patvirtinus, kad prekė nėra pažeista ir atitinka nemokamo grąžinimo reikalavimus, sumokėta už prekę pinigų suma yra grąžinama Pirkėjui per 15 kalendorinių dienų nuo patikrinimo momento.
Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis arba esant pirkėjo pageidavimui, grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.